Напрямок діяльності дитячого садка
З перших днів перебування малюків у садку педагогічні працівники прагнуть навчити їх розуміти красу навколишнього світу, познайомити з народними традиціями, фольклором, художньою літературою, образотворчим мистецтвом.
З оселею: сім’єю, народним мистецтвом, з роботою народних умільців, побутом нашого народу, ми знайомимо дітей як на занятті, так і у вільний час.
З оселею: сім’єю, народним мистецтвом, з роботою народних умільців, побутом нашого народу, ми знайомимо дітей як на занятті, так і у вільний час.
Величезну роль відіграє усна народна творчість - невичерпане джереловиховання дитини. Скарбниця усної народної творчості надзвичайно багата. Є легенди, прислів’я, приказки, щедрівки, колядки, які відображають життя народу, його історію, мову, народну мудрість. У дошкільному закладі традиційно проводяться свята і розваги: ,,Українські вечорниці", ,,Різдво", ,,Стрітення", ,,Великдень".
Через казки, прислів’я, приказки дошкільник дістає перші уявлення про культуру і побут свого народу. У народній творчості з її національними традиціями тісно переплітається минуле народа із сучасним життям.
Вплив творів народної творчості, які вчать добру, особливо в перші роки дитинства, коли формуються такі почуття, які надалі стануть фундаментом всього життя, коли формуються основні якості, особливості, перші риси.
Сьогодні ми повертаємось до забутого, відроджуючи, пробуджуючи до життя народні традиції, національний дух нашого народу.
Організовуючи народознавчу роботу в дитячому садку вихователі в комплексі розв’язують пізнавальні,
навчальні, виховні та мовленнєві завдання.
Організовуючи народознавчу роботу в дитячому садку вихователі в комплексі розв’язують пізнавальні,
навчальні, виховні та мовленнєві завдання.
На заняттях з народознавства діти вперше прилучаються до державних символів ( герб, прапор, гімн) та національних оберігів (калини, верби, віночка, рушника) В продовж перебування дітей в дитячому садку ознайомлюємо їх з побутом нашого народу як у минулому так і на сучасному етапі.
Вихователі дитячого садка розвивають пізнавальну активність дітей, прагнуть якомога глибше познайомити дітей з традиціями нашого народу.
Мовленнєві завдання є супутні на кожному народознавчому занятті. Наприклад, дітям готують обід з українських народних страв з назвами яких діти ще не обізнані. Отож під час обіду вихователі поповнюють словник дітей новими словами (куліш, пампушки, деруни). Заняття з народознавства сприяють вихованню у дітей духовності на національному ґрунті, доброзичливості, чесності, взаємоповаги, чемності, скромності, товариськості, поваги до культури інших народів, вшанування інших традицій, оберігів.